poniedziałek, 27 października 2014

Pasty kanapkowe



Pasty do kanapek to świetny pomysł gdy tradycyjna szynka i ser nam się zwyczajnie znudziły. Przygotowanie zajmuje trochę więcej czasu niż tradycyjnych sandwich'ów ale ten smak jest
godny polecenia. Przygotowałam Wam dzisiaj moje dwie ulubione wersje. Mam nadzieje, że i Wam przypadną do gustu :)

  Pasta z tuńczyka
Składniki:
puszka tuńczyka w wodzie
mała cebulka
ćwiartka jabłka
łyżka majonezu
pieprz i sól

Tuńczyka odsączyć, cebulę i jabłko pokroić w drobniutką kostkę. Dodać łyżkę majonezu i oczywiście sól, pieprz do smaku.

Pasta jajeczna
4 jajka
50g sera żółtego
szczypiorek
majonez
pieprz i sól

Jajka ugotować na twardo, obrać i zetrzeć na tarce o grubych oczkach. Ser również zetrzeć lub w przypadku posiadania plasterkowej wersji pokroić go w kostkę :) Szczypiorek posiekać. Całość wymieszać z majonezem, pieprzem i solą :)


Jak już mówiłam nic trudnego.
A Wy jakie macie ulubione dodatki do kanapek ?
Marta

1 komentarz:

  1. Jajeczna z serkiem hmm nie pomyślałam ale musi być naprawdę super. Też uwielbiam tuńczkową na pewno pychotka!

    OdpowiedzUsuń