czwartek, 16 lipca 2015

Smakowe wody na trzy sposoby


Lipiec Nas nie rozpieszcza... Podsumowując te 16 dni śmiało mogę stwierdzić, że częściej padał deszcz, niż świeciło Słońce... No ale meteorolodzy zapowiadają bardzo gorący weekend, dlatego przygotowałam dla Was trzy sposoby na smakowe wody. Pięknie wyglądają :) a jak smakują, zresztą zobaczcie sami...












Pierwsza wersja była mocno inspirowana mojito... Ale bez obaw! Alkoholu tam nie dolałam :) Mięta, cytryna, limonka - to naprawdę doskonałe połączenie. Aby wydobyć smak mięty zmiksowałam kilka liści z wodą, następnie dodałam sok z cytryny i limonki. Całość dodatkowo przyozdobiłam  plastrami cytrusów i gotowe :)






















Wersja truskawkowa może nie tak intensywna w smaku jak wariant powyżej, ale równie smaczna. Do szklanki wody wrzucamy pokrojone w kawałki truskawki, łyżeczkę miodu oraz kilka liści mięty całość mieszamy. Odstawiany na kwadrans do lodówki by smaki się połączyły i wodę mamy gotową :) Żeby ją dobrze schłodzić dodałam sporą ilość kostek lodu, wyszło przepysznie...




























Znudził Wam się arbuz w czystej postaci? Ja tak miałam, więc bez namysłu zblendowałam go z miętą i odrobiną wody. Tak powstał orzeźwiający napój... Jeśli przeszkadzają Wam pestki arbuza, przetrzyjcie go przez sito i dopiero dodajcie wodę.


















No i jak? Która wersja najbardziej przypadła Wam do gustu? Szczerze Wam powiem, że mnie oczarowała zmiksowana mięta w pierwszym wariancie. Zielonym shake'om mówię zdecydowane tak :)
Dajcie znać co Wy o tym sądzicie :)
Buziaki
Marta

1 komentarz:

  1. Też ostatnio eksperymentowałam z arbuzem i miętą, a co do mohito jestem zawsze na TAK :D

    OdpowiedzUsuń