wtorek, 9 września 2014

Racuchy owsiane z gruszką


Dawno mnie nie było ale sukcesywnie postaram się nadrobić zaległości. Dziś mam dla Was coś co ma trochę z racuszków trochę z tradycyjnej owsianki... Mam nadzieje, że placuszki przypadną wam do gustu :) i urozmaicą poranny posiłek... Zapakowane w pojemnik będą świetne na II śniadanie...

Składniki:
140 g zmielonych płatków owsianych
250 g jogurtu naturalnego
2 łyżki oleju
2 łyżeczki proszku do pieczenia
1 łyżka cukru
1 średnia gruszka (najlepiej twarda)
1 jajko

Przygotowanie:
Sprawa jest banalnie prosta... płatki owsiane mielimy w blenderze, gruszkę obieramy i kroimy w kostkę. Wszystkie składniki oprócz gruszki wrzucamy do miski i mieszamy najzwyklejszą łyżką do momentu uzyskania jednolitej konsystencji. Odstawiany ciasto na 15 minut by płatki owsiane trochę napęczniały. Dzięki temu łatwiej będzie Wam smażyć racuszki. Po upływie wyznaczonego czasu wrzucamy pokrojoną gruszkę całość jeszcze raz delikatnie mieszamy i możemy smażyć. Ja zdecydowałam się na beztłuszczowe smażenie na patelni teflonowej by uniknąć zbędnych kalorii.
Smacznego
Marta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz