niedziela, 11 stycznia 2015

Słodkie lekkie śniadanie


Witam Was Kochani w niedzielny poranek... początki dbania o zmianę diety nie są dla mnie łatwe i zazwyczaj budzę się z myślą, że dziś na śniadanie mogę zjeść coś słodkiego, przecież nic się nie stanie. Na szczęście schodząc na dół (kuchnie mam poziom niżej), tą myśl szybko zastępuje inna. Dlatego dzisiaj mam dla Was pomysł na lekkie słodkie śniadanko :)

Potrzebne nam będą:
2  kromki pełnoziarnistego pieczywa
twarożek naturalny (ja zawsze wybieram naturalny grani z Piątnicy)
otarta skórka z cytryny
miód

masło orzechowe (Sante)
1/3 banana

Jedną kromkę smaruję twarożkiem na który sypię skórkę z cytryny. Całość polewam dosłownie odrobiną miodu, by lekko osłodził a nie zdominował smaku na naszej kanapki.
Drugą kromkę smaruję masłem orzechowym i kładę na nie pokrojonego w plasterki banana :)
Gdy mam smak na coś słodkiego, a nie chce burzyć diametralnie diety wybieram ten niezawodny zestaw :)

Miłej niedzieli
Marta


2 komentarze:

  1. Coś pięknego - sama widziałam :) Musze spróbować z tą skórka cytrynową - Kako

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie, a serek ze skórką koniecznie wypróbuje bo akurat przywiozłam swojski ;)

    OdpowiedzUsuń